19 Şubat 2017 Pazar

Hayalleri Gerçekleştiren İş - Bölüm 1

Uzun zamandır yazmak istediğim bir konu üzerinde durmak istiyorum. Umarım sabır gösterir ve yazımın sonuna kadar okuyabilirsiniz. Elimden geldiğince sade bir şekilde anlatmaya çalışacağım.

Üniversite mezunuyum. Üniversite dönemi ile birlikte başlayan ve halen devam eden bir iş hayatı yelpazem oldu. Çok uzun yıllar özel sektörde çalıştıktan sonra son 3 yıldır kendi iş yerimi açtım. Bazılarınızın ''aa ne güzel ne rahat işte'' dediğinizi duyar gibi oluyorum. Bu konuyu başka bir yazıda tartışmak bence daha uygun olacak :)

Bir kadın girişimci olarak açtığım işletmemizde kardeşim ile birlikte üretim üzerine faaliyet göstermekteyiz. Malum piyasa şartları bizi işletmenin ayakçılığından muhasebeciliğine, yöneticiliğinden pazarlamacılığına kadar her görevi yapmamıza zorunlu kılıyor. Bu arada en önemli kısımlardan biri de elbette kazanç sağlamak üzerine oluyor. Elbette sonuçta ticaret yapıyoruz. Çok şükür kazanç da elde ediyoruz. Başarı çalıştıkça geliyor.

Malum hayat şartları oldukça ağır. Hepimizin hem iş hemde günlük yaşamlarımızda her zaman B planlarına ihtiyaç oluyor. Hele ki temeliniz yönetim organizasyondan geliyorsa bir B planı hazırda tutmak alışkanlık haline geliyor. İşte tam bu noktada asıl bahsetmek istediğim yere geliyoruz.

LR Health & Beauty . Dünyanın en çok kazandıran, şeffaf ve adil şirket yapısıyla dinamik yaşayan bir  network sistemi. Hatta en iyi ödülüne bile sahip :) Benim hayata karşı en güçlü B planım ama A planım haline de gelecektir.

Ürünlerini kullanarak tanıştım LR ile ama her geçen gün kalbime daha da yer etti. Bir gün bir baktım ki bu şirket inanılmaz rakamlarda primler veriyor. Son model arabalar, elit seyahatler.... Üstelik bunları kazananlar, işe ilk giren o hiç tanımadığımız dergideki kadınlar / erkekler olmuyor. Bu benim işim, benim hayalim diyerek çalışmaya başlayan herkes başarı, kariyer ve tüm vaat edilenleri birer birer alıyor. İster 5 yılda ister 5 ayda istediğiniz noktaya ulaşmak sadece sizin elinizde. Elbette emek vererek , çalışarak. Ev hanımı,öğrenci, işletmeci, turizmci, avukat, doktor herkes kariyer basamaklarını kendi istedikleri saatlerde kendi istedikleri yerde çalışarak ilerliyor ve başarıya ulaşıyorlar.

Hayalinizdeki yaşama, gelire ulaşmak için 1-2 yıl sıkı çalışmak çok mu zor ???? Oysa hangi iş yada iş yeri size 1 yada 2 yıl içinde bol sıfırlı bir maaş,  yurt dışında inanılmaz ultra lüks seyahatler, ayağınızı yerden kesecek bir Porsche yada Mercedes veriyor??? Bu arada bol sıfırlı maaşınız için herhangi bir üst limit yok :)) Ve belki de en mükemmeli emekleriniz sonucu elde ettiğiniz bu geliri çocuklarınıza miras olarak devrediyorsunuz.

Ben hayallerime kavuşup daha güzel yaşamak, kızımın geleceği için sağlam bir yatırım yapmak için durmaksızın çalışabilirim. Sadece 1 - 2 yıl sonra keşke bende yapsaydım, deneseydim dememek için lütfen hayallerinize sıkı sıkı tutunun.

Sabırla okuduğunuz için teşekkürler. Dilerim bu yola çıkmaya karar verirsiniz. Dilerim birlikte bu yolu alırız. Ben her türlü yardıma hazırım. Yeter ki sizde bir gün bile vakit kaybetmeden bende varım diye karar verin.

Sevgiler...


1 yorum:

  1. Blogunuz hayırlı olsun. Bol yazılı yıllarınız olsun. Ben de takipteyim...

    YanıtlaSil