27 Ocak 2016 Çarşamba


ZAMAN NASIL YETECEK ??


Gece yatmamak için bir direniş, sabahları da hemen kalkmak için bir telaş içindeyim. Yapılacak öyle çok şey var ki... Nasıl yetişecek bunlar, nasıl bitecek bu kafamda beni durmadan '' hadi '' diye iteleyen düşünceler, projeler ve ne zaman - nasıl öğreneceğim kaygılarım. Zaman nasıl yetecek??...

Zaman ilerledikçe insanın yelpazesi de genişliyor. Bir koltuğa bir karpuz sığdırmak boşa geçecek bir hayat demek benim için. Elbette iyi ve doğru yaptığımız işler yani hakkını vererek iş yapmak önemli ama bu demek değil ki işim bitti köşeme çekildim rahatım.
Doğru ve verimli zaman  kullanmakla birlikte yapılacak işleri organize etmeyi öğreniyor ve her defasında bir adım daha ilerleyebiliyorsunuz. Keyif almak yeni işler üretmenin, başarıya ulaşmanın ve en önemlisi de daha da yenilenmenin en büyük güdüleyicisi benim fikrime göre.

Zamanı doğru kullanmakla ilgili konuyu daha sonra tekrar irdelemek istiyorum. Bu konudaki uygulamalarımı paylaşmanın yanı sıra sizlerin de yaptığı farklı deneyimlerden faydalanmak keyif verici olacaktır.

Benim için her daim var olan  yapılacaklar , tamamlanacaklar ve hayata geçirilmeyi bekleyen hedef ve projelerim uzun bir liste oluşturuyor. Sizin de yoksa ilk burdan başlamanızı tavsiye ederim. Kendinizi, hayallerinizi ve en önemlisi de umudunuzu engellemeden, zihninizi ve kalbinizi özgür bırakarak başlayın listenizi yapmaya. Uzun ya da kısa bir liste hiç fark etmez. Kısa bir süre sonra göreceksiniz ki hayat hiçbir şeyi ertelemek ya da vazgeçerek bırakmak için ''çok geç kalınmış '' yada  '' gereksiz/değersiz/önemsiz '' değildir.

Ben resimdeki gibi bir yaşama sahip olduğum için kendimi mutlu, umutlu ve şanslı hissediyorum.



2 yorum:

  1. İnsanın en büyük engeli kendisi :( Zaman yok değil bunu nekadar istiyorumla alakalı galiba.Senin de söylediğin gibi mutlu,umutlu ve şanslı hissetmek !!!!Yüreğine kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Mavi.Guzel yorumun ve duygularima ortak olusunla senin de yuregine saglik

    YanıtlaSil