16 Ekim 2016 Pazar

Basit Bir Teşekkür

Ne kadar zenginsiniz?? İlk akliniza gelen servetinizse ben zengin degilim hatta kendimi bildim bileli çalısıyorum. Zaten zenginlik para yada mal mülkle sahip olunabilecek birsey degil ki. Güzel kalbi olan insanlar biriktiriyorum ve son nefesime kadar da bunu yapma şansımin olmasini diliyorum.

Varliğinin hayatima anlam, heyecan ve hayata tutunma gücü kattigi ve benim onsuz ne yaptigimi hatirlamadigim bir kizim var. Bir çinar ağaci gibi bizi sarip sarmalayan annem babam var. Kedi köpek gibi kavga edip 5 dk. Sonra sımsıkı kenetlendiğim iki kardeşim var; onlar benim kardesım, canimin parcasi, sirdaslarim, dostlarim ayni zamanda. Bir kahveye binlerce derdi ve sevinci paylastigim komsularim var. Yillarca görüsemesek bile dünyayi arşinlayabilecegim dostlarim var. Kokusunu cigerlerime çektigimde beni sakinleştiren bir deniz, dallarinda gölgelendiğim ağaçlar var. Yaratilişinin her zerresini hayranlikla karşiladıgım hayat bulan tüm güzellikler, canlilar var.

Şimdi tekrar soruyorum siz ne kadar zenginsiniz?..? Kalbinizde insan biriktirebilecek kadar sevgi ve saygiya yer var mi?...Yaşamimda bana anlam katan, ögreten, ögrenen, seven , sevilen, kimi zaman omzunda agladigim kimi zaman sarildigim, tartistigim fikir urettigim , saygı duydugum herkese bu hayata tutunmami sağladıklari için minnetarim. İyi ki varsiniz.

Herkese iyi geceler....

6 yorum:

  1. Harika bir yazıydı efendim. Allah, herkese gerçek zenginliği bulmayı nasip etsin, kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Senin her zaman gönlünde zengin güzel ablam benim��bu hayatta herşey para,mal,mülk değil önemli olan seni herzaman koruyan kollayan arkanda duran ailenin olması bunlara sahip olduğumuz için dünyanın en zenginleri biziz aslında❤��

    YanıtlaSil
  3. Asıl sen.. Sen iyi ki varsın :)

    YanıtlaSil
  4. Mimlendin :) Hem de 2 kere. Hadi sende yap :)

    YanıtlaSil
  5. Allah basınızdan eksik etmesin hep zengin kalın (:

    YanıtlaSil
  6. Kusura bakmayin yorumunuzu yeni gordum. Cok tsk ederim zaman ayirmissiniz. Insallah hepimizin hayati zenginliklerle dolu olur. Sevgilerimle

    YanıtlaSil